Warszawskim Dniom Rodzinnym towarzyszy szeroka kampania promocyjna
w mediach. Grupą docelową kampanii promocyjnej Dni Rodzinnych są przede wszystkim rodzice i opiekunowie dzieci w każdym wieku. Nasze wydarzenia nie tylko urozmaicają codzienne zabawy dzieci, ale także dbają o ich zdrowie oraz edukację, dzięki czemu mamy możliwość dotrzeć do różnorodnych nośników informacji.

Wśród głównych patronów medialnych znaleźli się m.in: TVP Warszawa, TVP ABC, MiniMini+, TeleToon+, Gazeta Wyborcza, Co Jest Grane, Fakt, Super Express, Gaga, Dobra Mama, M jak Mama, Targi Moje Dziecko, czasdzieci.pl, naszemiasto.pl, MZA, Radio Zet Gold, Radio Eska, Czwórka Polskie Radio oraz Cityboard Media, którzy uruchomili kampanię promocyjną informującą o Dniach Rodzinnych oraz o Pikniku Rodzinnym.

Warszawskie Dni Rodzinne to projekt społeczny, ale dzięki sponsorom wydarzenia sięgamy po możliwości nagłośnienia, których nie mogą doświadczyć inne rodzinne projekty społeczne. Tak duża liczba publikacji pomaga nam dotrzeć do wszystkich rodziców w danym mieście i nie tylko.  W projekcie do tej pory wzięło udział ponad 2000 innych firm i organizacji, które informowały o uczestnictwie w WDR na swoich stronach internetowych oraz mediach społecznościowych.

Opis ofert dostępny jest na naszej stronie w zakładce strefa Partnera.