Oferta dla miast

Dni Rodzinne Prudential

Koszt 20.000 PLN brutto, jako GRANT dla Fundacji Zwalcz Nudę:

  • przygotowanie strony Dni Rodzinne Prudential dedykowanej Miastu
  • przygotowanie konferencji prasowej wspólnie z Miastem
  • przygotowanie oferty najciekawszych zajęć w Mieście, odbędą się nieodpłatnie dla mieszkańców Miasta
  • przeprowadzenie zapisów na zajęcia i stworzenie bazy danych, na którą następnie przesyłamy podziękowania od Miasta i Partnerów za wzięcie udziału w wydarzeniu
  • przygotowanie kampanii promującej imprezę, w tym:
  • plakaty w punktach Partnerskich wydarzenia, 500-1000 plakatów dla Miasta do samodzielnego rozwieszenia w placówkach sportowych, edukacyjnych itp. Miasta oraz w komunikacji miejskiej
  • kampania bilbordowa – 5 bilbordów kat. B, lub 2 kat A w styczniu
  • ambasador akcji – sławna mama, lub tata, mieszkaniec Miasta, który pomoże w promocji wydarzenia użyczając swojej twarzy i udzielając wywiadów w mediach
  • przygotowanie informacji prasowej, rozesłanie jej do mediów lokalnych, następnie przygotowanie publikacji w prasie, Internecie, radio i TV
  • przygotowanie konferencji prasowej
  • prowadzenie FB akcji
  • przygotowanie raportu po wydarzeniu – raport z mediów i statystyki

Powyższe świadczenia są uzależnione od dodatkowych ustaleń, możliwości sponsorskich i nie stanowią OFERTY w rozumieniu Ustawy: Kodeks Cywilny.