Pakiet A

Pakiet ten został stworzony z myślą o punktach, które są centrum rodzinnym w swojej dzielnicy lub posiadają kilka lokalizacji. W tym pakiecie pomyśleliśmy nie tylko o Państwa promocji w trakcie Warszawskich Dni Rodzinnych, ale też po nich oraz gwarantujemy, że promując wydarzenia marcowe, to Państwa propozycje zostaną w mediach wyróżnione.

UWAGA! pakiet dotyczy tylko Partnerów, którzy oferują zajęcia we własnych lokalizacjach – klubach/punktach/szkołach. Dodatkowo mogą korzystać z możliwości wystawienia się na pikniku. Pakiet nie jest kierowany do firm, które będą tylko na pikniku – dla takich firm przygotowaliśmy pakiety piknikowe – w zakładce po lewej stronie.

W ramach pakietu Partnera A – Partner może przeprowadzić tyle zajęć ile chce zorganizować w kilku swoich placówkach.

PAKIET PARTNERA A

PROMOCJA W KAMPANII PROMUJĄCEJ WARSZAWSKIE DNI RODZINNE
Promocja Partnera w kampanii WDR poprzez wyeksponowanie nazwy Partnera:

  • w reklamie prasowej, w prasie codziennej i branżowej, w Internecie – opis wydarzenia dedykowanego z podaniem nazwy Partnera w przynajmniej jednej publikacji;
  • rozesłanie informacji prasowej z wyszczególnieniem opisu wydarzenia dedykowanego Partnerowi do wszystkich mediów lokalnych oraz rodzinnych;
  • w mailingu poprzez Informator Kulturalny ZwalczNude.pl /ok. 20 tys. czytelników/;

WARSZAWSKI PIKNIK RODZINNY

  • możliwość (bez dopłat) wystawienia stoiska w trakcie pikniku – głównego wydarzenia WDR – na miesiąc przed piknikiem prosimy o zgłoszenie opisu animacji. O wielkości i lokalizacji stoiska decyduje termin zgłoszenia i dostępność miejsca na pikniku. Namiot z dostępem do prądu i możliwością bezpłatnego korzystania z 1 stołu i 4 krzeseł. Do 15 sierpnia dla każdego Partnera z pakietem A mamy zarezerwowane 9 m2. Po tym terminie miejsce miejsce pod namiotem i z dostępem do prądu może nie być dostępne;
  • dystrybucja ulotek, kuponów itp. w punkcie informacyjnym na pikniku;

PROMOCJA NA WWW.WARSZAWSKIEDNIRODZINNE.PL

  • informacja na stronie „wydarzenia WDR” w zakładkach tematycznych: wiek dziecka, dzielnica oraz na stronie głównej „wydarzenia WDR” (jedno wydarzenie) – informacja zawiera pełen opis zajęć oraz logo (o miejscu na liście decyduje kolejność zgłoszenia);
  • możliwość umieszczania po WDR 1 raz w miesiącu informacji o zajęciach pełnopłatnych Partnera po WDR;

INNE

  • promocja na FB Warszawskich Dni Rodzinnych (umieszczenie informacji o zajęciach pełnopłatnych 1 raz w miesiącu);
  • wysłanie jednego mailingu na temat zajęć Partnera;

WARTOŚĆ PAKIETU PARTNERA

400 PLN netto do 12 stycznia dla Partnerów poprzednich edycji,

dla pozostałych do 12 stycznia 450 PLN netto,

po tym terminie do 9 lutego 650 PLN netto,

następnie 800 PLN netto.

* Zaproponowane świadczenia mogą być negocjowane, a zawartość pakietu jest ustalana indywidualnie.

* Istnieje możliwość włączenia do pakietu niestandardowych rozwiązań i akcji promocyjnych zaproponowanych przez Partnera lub przygotowanych na jego życzenie przez ZwalczNudę.pl

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY