Pakiet A

Pakiet ten został stworzony z myślą o punktach, które są centrum rodzinnym w swojej dzielnicy lub posiadają kilka lokalizacji. W tym pakiecie pomyśleliśmy nie tylko o Państwa promocji w trakcie Warszawskich Dni Rodzinnych, ale też po nich oraz gwarantujemy, że promując wydarzenia marcowe, to Państwa propozycje zostaną w mediach wyróżnione.

UWAGA! pakiet dotyczy tylko Partnerów, którzy oferują zajęcia we własnych lokalizacjach – klubach/punktach/szkołach. Dodatkowo mogą korzystać z możliwości wystawienia się na pikniku. Pakiet nie jest kierowany do firm, które będą tylko na pikniku – dla takich firm przygotowaliśmy pakiety piknikowe – w zakładce po lewej stronie.

W ramach pakietu Partnera A – Partner może przeprowadzić tyle zajęć ile chce zorganizować w kilku swoich placówkach.

PAKIET PARTNERA A

PROMOCJA W KAMPANII PROMUJĄCEJ WARSZAWSKIE DNI RODZINNE
Promocja Partnera w kampanii WDR poprzez wyeksponowanie nazwy Partnera:

  • w reklamie prasowej, w prasie codziennej i branżowej, w Internecie – opis wydarzenia dedykowanego z podaniem nazwy Partnera w przynajmniej jednej publikacji;
  • rozesłanie informacji prasowej z wyszczególnieniem opisu wydarzenia dedykowanego Partnerowi do wszystkich mediów lokalnych oraz rodzinnych;
  • w mailingu poprzez Informator Kulturalny ZwalczNude.pl /ok. 20 tys. czytelników/;

WARSZAWSKI PIKNIK RODZINNY

  • możliwość (bez dopłat) wystawienia stoiska w trakcie pikniku – głównego wydarzenia WDR – na miesiąc przed piknikiem prosimy o zgłoszenie opisu animacji. O wielkości i lokalizacji stoiska decyduje termin zgłoszenia i dostępność miejsca na pikniku. Namiot z dostępem do prądu i możliwością bezpłatnego korzystania z 1 stołu i 4 krzeseł. Do 15 sierpnia dla każdego Partnera z pakietem A mamy zarezerwowane 9 m2. Po tym terminie miejsce miejsce pod namiotem i z dostępem do prądu może nie być dostępne;
  • dystrybucja ulotek, kuponów itp. w punkcie informacyjnym na pikniku;

PROMOCJA NA WWW.WARSZAWSKIEDNIRODZINNE.PL

  • informacja na stronie „wydarzenia WDR” w zakładkach tematycznych: wiek dziecka, dzielnica oraz na stronie głównej „wydarzenia WDR” (jedno wydarzenie) – informacja zawiera pełen opis zajęć oraz logo (o miejscu na liście decyduje kolejność zgłoszenia);
  • możliwość umieszczania po WDR 1 raz w miesiącu informacji o zajęciach pełnopłatnych Partnera po WDR;

INNE

  • promocja na FB Warszawskich Dni Rodzinnych (umieszczenie informacji o zajęciach pełnopłatnych 1 raz w miesiącu);
  • wysłanie jednego mailingu na temat zajęć Partnera;

WARTOŚĆ PAKIETU PARTNERA

400 PLN netto do 10 czerwca dla Partnerów poprzednich edycji,

dla pozostałych do 10 czerwca 450 PLN netto,

po tym terminie do 15 sierpnia 650 PLN netto,

następnie 800 PLN netto.

* Zaproponowane świadczenia mogą być negocjowane, a zawartość pakietu jest ustalana indywidualnie.

* Istnieje możliwość włączenia do pakietu niestandardowych rozwiązań i akcji promocyjnych zaproponowanych przez Partnera lub przygotowanych na jego życzenie przez ZwalczNudę.pl

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY