Pakiet B

Pakiet ten został stworzony z myślą o punktach, które są małą firmą, z małym budżetem na promocję, które swoją promocję kierują do  konkretnego klienta, np. tylko mieszkańców Bemowa, tylko do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i dla tych, którym zależy na promocji konkretnej lokalizacji lub zajęć, a opis miejsca lub wydarzenia jest szczególnie ważny.

UWAGA! pakiet dotyczy tylko Partnerów, którzy oferują zajęcia we własnych lokalizacjach – klubach/punktach/szkołach. Dodatkowo mogą korzystać z możliwości wystawienia się na pikniku. Pakiet nie jest kierowany do firm, które będą tylko na pikniku – dla takich firm przygotowaliśmy pakiety piknikowe – w zakładce po lewej stronie.

W ramach pakietu Partnera B – Partner może przeprowadzić tyle zajęć ile chce zorganizować w jednej placówce.

PAKIET PARTNERA B

PROMOCJA W KAMPANII PROMUJĄCEJ WARSZAWSKIE DNI RODZINNE

Promocja Partnera w kampanii WDR poprzez wyeksponowanie nazwy Partnera:

  • możliwość umieszczenia informacji o wydarzeniu w głównej notatce prasowej (wybierzemy 10 najciekawszych pomysłów na zajęcia WDR) – tylko w przypadku zgłoszenia do 15 sierpnia 2017 roku;

WARSZAWSKI PIKNIK RODZINNY

  • możliwość wystawienia stoiska w trakcie pikniku – głównego wydarzenia WDR. Stoisko bez możliwości sprzedaży. Wielkość stoiska 4m2 do wyczerpania miejsc. Stoisko bez doprowadzenia prądu, wyposażenie stoiska – własne. Decyduje kolejność zgłoszeń;

PROMOCJA NA WWW.WARSZAWSKIEDNIRODZINNE.PL

  • informacja na stronie „wydarzenia WDR” w zakładkach tematycznych: wiek dziecka oraz dzielnica – informacja zawiera opis zajęć do 15 słów, brak logo, brak informacji na stronie głównej wydarzeń (o miejscu na liście decyduje kolejność zgłoszenia);
  • możliwość umieszczenia informacji o zajęciach pełnopłatnych Partnera raz w okresie 20 X 2017 – 10 XII 2017 r.;

INNE

  • promocja na FB Warszawskich Dni Rodzinnych (umieszczenie informacji raz w okresie 20 X 2017 – 10 XII 2017 r.);
  • wysłanie jednego mailingu na temat zajęć Partnera w okresie od 20 X 2017 – 10 XII 2017 r.);

WARTOŚĆ PAKIETU PARTNERA

100 PLN netto do 10 czerwca dla Partnerów poprzednich edycji,

dla pozostałych do 10 czerwca 150 PLN netto,

po tym terminie do 15 sierpnia 200 PLN netto,

następnie 250 PLN netto.

 * Zaproponowane świadczenia mogą być negocjowane, a zawartość pakietu jest ustalana indywidualnie.

* Istnieje możliwość włączenia do pakietu niestandardowych rozwiązań i akcji promocyjnych zaproponowanych przez Partnera lub przygotowanych na jego życzenie przez ZwalczNudę.pl

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY