Pakiet B

Pakiet ten został stworzony z myślą o punktach, które są małą firmą, z małym budżetem na promocję, które swoją promocję kierują do  konkretnego klienta, np. tylko mieszkańców Bemowa, tylko do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i dla tych, którym zależy na promocji konkretnej lokalizacji lub zajęć, a opis miejsca lub wydarzenia jest szczególnie ważny.

UWAGA! pakiet dotyczy tylko Partnerów, którzy oferują zajęcia we własnych lokalizacjach – klubach/punktach/szkołach. Dodatkowo mogą korzystać z możliwości wystawienia się na pikniku. Pakiet nie jest kierowany do firm, które będą tylko na pikniku – dla takich firm przygotowaliśmy pakiety piknikowe – w zakładce po lewej stronie.

W ramach pakietu Partnera B – Partner może przeprowadzić tyle zajęć ile chce zorganizować w jednej placówce.

PAKIET PARTNERA B

PROMOCJA W KAMPANII PROMUJĄCEJ WARSZAWSKIE DNI RODZINNE

Promocja Partnera w kampanii WDR poprzez wyeksponowanie nazwy Partnera:

  • możliwość umieszczenia informacji o wydarzeniu w głównej notatce prasowej (wybierzemy 10 najciekawszych pomysłów na zajęcia WDR) – tylko w przypadku zgłoszenia do 15 sierpnia 2017 roku;

WARSZAWSKI PIKNIK RODZINNY

  • możliwość wystawienia stoiska w trakcie pikniku – głównego wydarzenia WDR. Stoisko bez możliwości sprzedaży. Wielkość stoiska 4m2 do wyczerpania miejsc. Stoisko bez doprowadzenia prądu, wyposażenie stoiska – własne. Decyduje kolejność zgłoszeń;

PROMOCJA NA WWW.WARSZAWSKIEDNIRODZINNE.PL

  • informacja na stronie „wydarzenia WDR” w zakładkach tematycznych: wiek dziecka oraz dzielnica – informacja zawiera opis zajęć do 15 słów, brak logo, brak informacji na stronie głównej wydarzeń (o miejscu na liście decyduje kolejność zgłoszenia);
  • możliwość umieszczenia informacji o zajęciach pełnopłatnych Partnera raz w okresie 20 X 2017 – 10 XII 2017 r.;

INNE

  • promocja na FB Warszawskich Dni Rodzinnych (umieszczenie informacji raz w okresie 20 X 2017 – 10 XII 2017 r.);
  • wysłanie jednego mailingu na temat zajęć Partnera w okresie od 20 X 2017 – 10 XII 2017 r.);

WARTOŚĆ PAKIETU PARTNERA

100 PLN netto do 12 stycznia dla Partnerów poprzednich edycji,

dla pozostałych do 12 stycznia 150 PLN netto,

po tym terminie do 9 lutego 200 PLN netto,

następnie 250 PLN netto.

 * Zaproponowane świadczenia mogą być negocjowane, a zawartość pakietu jest ustalana indywidualnie.

* Istnieje możliwość włączenia do pakietu niestandardowych rozwiązań i akcji promocyjnych zaproponowanych przez Partnera lub przygotowanych na jego życzenie przez ZwalczNudę.pl

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY