Pakiet VIP

Z myślą o dużych firmach, dla których udział w najważniejszych wydarzeniach branżowych to kwestia prestiżu, przygotowaliśmy pakiet VIP.

Pakiet VIP to idealne połączenie działań PRowych z doskonałą widocznością na najważniejszym pikniku rodzinnym w stolicy.

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami jakie przykładowe strefy przygotujemy na Piknikach Dni Rodzinnych w wiosną i jesienią w Warszawie. Współtwórz wybraną strefę razem z nami, bądź jej częścią i zostań Partnerem VIP!

Oferta i opis świadczeń znajduje się na dole strony.

PAKIET VIP – ŚWIADCZENIA

1) Promocja na stronie www.warszawskiednirodzinne.pl

  • logo pasku logotypowym na głównej stronie projektu
  • wyróżniony opis w harmonogramie pikniku z ekspozycją logotypu
  • pozycjonowanie na stronie pikniku
  • możliwość publikacji sponsorowanego artykułu o działalności firmy w sekcji „polecane” (czas emisji 6 miesięcy)

 2) Piknik

  • powierzchnia na pikniku w namiocie 3×6 z możliwością rozszerzenia powierzchni poza namiotem o 30 mkw.
  • podłączenie do prądu
  • stół i 4 krzesła
  • możliwość zorganizowania animacji dedykowanej i tematycznie nawiązującej do branży partnera, animator w koszulce z logotypem partnera (partner pokrywa koszt animatora)
  • możliwość przygotowania konkursu dedykowanego partnerowi w trakcie lub po pikniku
  • wyróżnienie logotypem stoiska partnera na planie stoisk
  • możliwość dystrybucji ulotek, kuponów itd.
  • wpis na rewersie planu stoisk z treścią przygotowaną przez partnera – 500 znaków + grafika

3) Kampania promująca WDR

  • logo na plakatach, bannerach, ulotkach, ekranach LCD w komunikacji miejskiej, zaproszeniach
  • wyeksponowanie nazwy partnera i opisu animacji w informacji prasowej wysyłanej do bazy 200 mediów (gwarancja publikacji w mediach patronackich)
  • wysyłka mailingu do bazy 25 000 osób z opisem animacji piknikowej i ekspozycją nazwy partnera

4) Inne

  • wysyłka newslettera z treścią partnera po pikniku do bazy 25 000 osób
  • możliwość zorganizowania wybranej dodatkowej akcji promocyjnej (wg propozycji i cennika zawartych w planie promocji, np. dystrybucja obrandowanych gadżetów z zaproszeniem w pobliskich szkołach)
  • możliwość sponsorowanej kampanii w social mediach (opcja dodatkowo płatna)
  • możliwość opublikowania posta w social mediach Zwalcz Nudę przez 6 miesięcy od pikniku
  • inne – ustalenia indywidualne

 

Wartość pakietu VIP (kwoty netto)

  • piknik wiosenny:
    • do 15 stycznia dla partnerów poprzednich edycji – 5 000 PLN
    • do 15 stycznia dla pozostałych partnerów – 6 000 PLN
    • po tym terminie dla wszystkich partnerów – 7 000 PLN
  • piknik jesienny:
    • do 1 czerwca dla partnerów poprzednich edycji – 6 000 PLN
    • do 1 czerwca dla pozostałych partnerów – 7 000 PLN
    • do 15 lipca dla partnerów poprzednich edycji – 7 000 PLN
    • do 15 lipca dla pozostałych partnerów – 8 000 PLN
    • po tym terminie dla wszystkich partnerów – 10 000 PLN

 

UWAGA, przygotowaliśmy 8 pakietów VIP oferta jest ważna do wyczerpania miejsc.

* Zaproponowane świadczenia mogą być negocjowane, a zawartość pakietu jest ustalana indywidualnie.

* Istnieje możliwość włączenia do pakietu niestandardowych rozwiązań i akcji promocyjnych zaproponowanych przez Partnera lub przygotowanych na jego życzenie przez ZwalczNudę.pl

 

JEŚLI ZAINTERESOWAŁA PAŃSTWA NASZA PROPOZYCJA PROSIMY O KONTAKT:

Krystyna Radkowska

Prezes Fundacji Zwalcz Nudę

krystynaradkowska@zwalcznude.pl

Formularz zgłoszeniowy