Pakiet partnera pikniku B

PROMOCJA W KAMPANII PROMUJĄCEJ WARSZAWSKIE DNI RODZINNE
Promocja Partnera w kampanii WDR poprzez wyeksponowanie nazwy Partnera:

  • informacja o animacjach Partnera w programie pikniku na stronie internetowej;

WARSZAWSKI PIKNIK RODZINNY

  • stoisko w trakcie pikniku w wybranej strefie tematycznej. Stoisko bez możliwości sprzedaży. Wielkość stoiska to 4 m2 do wyczerpania miejsc. Decyduje kolejnośc zgłoszeń. Stoisko bez doprowadzenia prądu, wyposażenie stoiska – własne;

INNE

  • promocja na FB Warszawskich Dni Rodzinnych;

WARTOŚĆ PAKIETU PARTNERA

200 PLN netto do 10 czerwca dla Partnerów poprzednich edycji,
dla pozostałych do 10 czerwca 300 PLN netto,
po tym terminie do 15 sierpnia 400 PLN netto,
następnie po 15 sierpnia 500 PLN netto.

Stoisko z możliwością sprzedaży – plus 100 PLN netto – tylko w wyjątkowych przypadkach, proszę każdorazowo pytać o możliwość sprzedaży.

* Zaproponowane świadczenia mogą być negocjowane, a zawartość pakietu jest ustalana indywidualnie.

* Istnieje możliwość włączenia do pakietu niestandardowych rozwiązań i akcji promocyjnych zaproponowanych przez Partnera lub przygotowanych na jego życzenie przez ZwalczNudę.pl

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DLA WYSTAWCÓW PIKNIKU