Pakiet partnera pikniku B

PROMOCJA W KAMPANII PROMUJĄCEJ WARSZAWSKIE DNI RODZINNE
Promocja Partnera w kampanii WDR poprzez wyeksponowanie nazwy Partnera:

– informacja o animacjach Partnera w programie pikniku na stronie internetowej;

WARSZAWSKI PIKNIK RODZINNY

stoisko w trakcie pikniku w wybranej strefie tematycznej. Stoisko bez możliwości sprzedaży. Wielkość stoiska to 4 m2 do wyczerpania miejsc. Decyduje kolejnośc zgłoszeń. Stoisko bez doprowadzenia prądu, wyposażenie stoiska – własne;

INNE

– promocja na FB Warszawskich Dni Rodzinnych;

WARTOŚĆ PAKIETU PARTNERA B:

500 PLN netto do 15 stycznia dla Partnerów poprzednich edycji,
dla pozostałych do 15 stycznia 550 PLN netto,
po tym terminie do 15 lutego 800 PLN netto,
następnie po 15 lutego 1000 PLN netto.

Stoisko z możliwością sprzedaży – plus 100 PLN netto – tylko w wyjątkowych przypadkach, proszę każdorazowo pytać o możliwość sprzedaży.

* Zaproponowane świadczenia mogą być negocjowane, a zawartość pakietu jest ustalana indywidualnie.

* Istnieje możliwość włączenia do pakietu niestandardowych rozwiązań i akcji promocyjnych zaproponowanych przez Partnera lub przygotowanych na jego życzenie przez ZwalczNudę.pl

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DLA WYSTAWCÓW PIKNIKU