Pakiet partnera pikniku B

PROMOCJA W KAMPANII PROMUJĄCEJ WARSZAWSKIE DNI RODZINNE
Promocja Partnera w kampanii WDR poprzez wyeksponowanie nazwy Partnera:

  • informacja o animacjach Partnera w programie pikniku na stronie internetowej;

WARSZAWSKI PIKNIK RODZINNY

  • stoisko w trakcie pikniku w wybranej strefie tematycznej. Stoisko bez możliwości sprzedaży. Wielkość stoiska to 4 m2 do wyczerpania miejsc. Decyduje kolejnośc zgłoszeń. Stoisko bez doprowadzenia prądu, wyposażenie stoiska – własne;

INNE

  • promocja na FB Warszawskich Dni Rodzinnych;

WARTOŚĆ PAKIETU PARTNERA

200 PLN netto do 12 stycznia dla Partnerów poprzednich edycji,
dla pozostałych do 12 stycznia 300 PLN netto,
po tym terminie do 9 lutego 400 PLN netto,
następnie po 9 lutego 500 PLN netto.

Stoisko z możliwością sprzedaży – plus 100 PLN netto – tylko w wyjątkowych przypadkach, proszę każdorazowo pytać o możliwość sprzedaży.

* Zaproponowane świadczenia mogą być negocjowane, a zawartość pakietu jest ustalana indywidualnie.

* Istnieje możliwość włączenia do pakietu niestandardowych rozwiązań i akcji promocyjnych zaproponowanych przez Partnera lub przygotowanych na jego życzenie przez ZwalczNudę.pl

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DLA WYSTAWCÓW PIKNIKU